Sobre nosaltres
El Servei d’Informàtica Distribuïda de Ciències i Biociències és l’encarregat de donar suport informàtic a la docència, recerca i administració de la Facultat de Ciències, així com a tots els seus departaments i serveis vinculats.
5 Tècnics de Suport, 2 Tècnics mitjans i el responsable Tècnic del SID són els encarregats de dur a terme aquest servei junt amb la coordinació d’un vicedegà que exerceix les funcions de Coordinador del SID.
- Horari habitual: 8:30-21h
- Setmana santa i Agost: tancat
- Juny i Juliol: 8:30-19:00h
- Nadal: tancat
- PC1-A: 25 ordinadors
- PC1-B: 32 ordinadors
- PC1-C: 40 ordinadors
- PC1-D: 15 ordinadors
- PC2: 15 ordinadors
- PC3: 31 ordinadors
- PC4: 15 ordinadors
- PC5: 25 ordinadors
- PC6: 25 ordinadors
La reserva de les aules i de la resta d’espais de la facultat la realitza l’SLIPI.
Durant les franges de temps que les aules no estiguin ocupades amb docència, és possible fer-les servir com a aules d’ús lliure.
Podeu veure totes les reserves setmanals, a la pantalla que es troba al vestíbul de les aules d’informàtica a C5 (Planol-C).
- Horari habitual: 8:30-21h
- Setmana santa i Agost: tancat
- Juny i Juliol: 8:30-19:00h
- Nadal: tancat
En el cas que no ens trobeu al nostre despatx:
– Per una incidència al vostre despatx, poseu-vos en contacte amb el CAS (93 5812100 / cas@uab.cat).
Per a dubtes i suggeriments, podeu fer servir el formulari o les dades de contacte que trobareu a peu de pàgina.
Serveis per al PDI
Reserves de programari
Els docents poden fer les peticions de programari per les aules informàtiques a la següent pàgina:
https://sidciencies.uab.es/comodin
Aquesta web és l’únic procediment per fer una petició de programari, i cal omplir amb deteniment les dades sol·licitades. Les peticions de programari només son efectives durant el curs acadèmic actual (curs on s’ha fet la petició), i no es mantenen d’un curs a un altre.
Tot el procés de petició es descriu en aquesta web.
Podeu accedir a tota una série de serveis destinats a tota la comunitat universitària a la següent pàgina:
Entre altres serveis podreu trobar: com canviar la paraula de pas, accedir al correu electrònic, veure l’expedient, consulta d’horaris, etc.
Hi ha recursos de la Universitat que es poden accedir des d’Internet i altres que estan restringits a màquines de la Universitat. Si necessiteu accedir a aquests últims des de fora de la Universitat, disposeu del Servei de Xarxa Privada Virtual.
Serveis per als alumnes
Per ser alumnes de la UAB disposeu de 5 llicències del programari de Microsoft Office 365.
Per aconseguir-ho seguiu les següents instruccions:
El Campus Virtual és una plataforma informàtica d’ús docent, que proporciona un entorn virtual d’aprenentatge per donar suport als estudis presencials i vehicular els estudis no presencials.
Per accedir a aquest servei heu d’introduir el vostre codi d’usuari (NIU) i la paraula de pas a l’adreça:
Podeu imprimir els vostres treballs des de qualsevol ordinador de les nostres aules, en qualitat d’autoservei, fent clic al següent enllaç:
Més informació sobre el servei: aquí
Per tal de facilitar el treball aquests dies, hem posat en marxa un servei d’accés remot a les nostres aules.
Amb aquest nou servei, podeu accedir al mateix entorn de software (Windows i Linux) que utilitzeu habitualment, inclòs el programari llicenciat.
L’accés lliure només està disponible al següent horari:
– De Dilluns a Dijous a partir de les 21 h fins a les 7 h de l’endemà
– De Divendres a partir de les 21h fins a les 7 h de Dilluns
Les aules disponibles són les següents:
– Aula PC1D – Windows
– Aula PC4 – Linux
Tutorial d’ús bàsic (fer clic)
L’accés remot a les aules d’informàtica, és un projecte col·laboratiu entre els diferents SID‘s de la nostra universitat i la DTIC .