Vés al contingut

Sobre nosaltres

El Servei d’Informàtica Distribuïda de Ciències i Biociències és l’encarregat de donar suport informàtic a la docència, recerca i administració de la Facultat de Ciències, així com a tots els seus departaments i serveis vinculats.

5 Tècnics de Suport, 2 Tècnics mitjans i el responsable Tècnic del SID són els encarregats de dur a terme aquest servei junt amb la coordinació d’un vicedegà que exerceix les funcions de Coordinador del SID.

  • Horari habitual: 8:30-21h
  • Setmana santa i Agost: tancat
  • Juny i Juliol: 8:30-19:00h
  • Nadal: tancat
  •  
  • PC1-A: 25 ordinadors
  • PC1-B: 32 ordinadors
  • PC1-C: 40 ordinadors
  • PC1-D: 15 ordinadors
  • PC2: 15 ordinadors
  • PC3: 31 ordinadors
  • PC4: 15 ordinadors
  • PC5: 25 ordinadors
  • PC6: 25 ordinadors

La reserva de les aules i de la resta d’espais de la facultat la realitza l’SLIPI.

Durant les franges de temps que les aules no estiguin ocupades amb docència, és possible fer-les servir com a aules d’ús lliure.

Podeu veure totes les reserves setmanals, a la pantalla que es troba al vestíbul de les aules d’informàtica a C5 (Planol-C).

  • Horari habitual: 8:30-21h
  • Setmana santa i Agost: tancat
  • Juny i Juliol: 8:30-19:00h
  • Nadal: tancat
  •  

En el cas que no ens trobeu al nostre despatx:

– Per una incidència al vostre despatx, poseu-vos en contacte amb el CAS (93 5812100 / cas@uab.cat).

Per a dubtes i suggeriments, podeu fer servir el formulari o les dades de contacte que trobareu a peu de pàgina.

Serveis per al PDI

1

Reserves de programari

Els docents poden fer les peticions de programari per les aules informàtiques a la següent pàgina:

https://sidciencies.uab.es/comodin

Aquesta web és l’únic procediment per fer una petició de programari, i cal omplir amb deteniment les dades sol·licitades. Les peticions de programari només son efectives durant el curs acadèmic actual (curs on s’ha fet la petició), i no es mantenen d’un curs a un altre.

Tot el procés de petició es descriu en aquesta web.

Disquet

Sí, abans que el CD, disc portàtil o memòries USB, els disquets van existir, igual que els dinosaures. A més d'un ens van salvar la vida!

2

Podeu accedir a tota una série de serveis destinats a tota la comunitat universitària a la següent pàgina:

https://sia.uab.es

Entre altres serveis podreu trobar: com canviar la paraula de pas, accedir al correu electrònic, veure l’expedient, consulta d’horaris, etc.

Comoditat i agilitat

No oblidis visitar aquesta pàgina. Aquí es concentren la gran majoria dels serveis i tràmits universitaris.

3

Hi ha recursos de la Universitat que es poden accedir des d’Internet i altres que estan restringits a màquines de la Universitat. Si necessiteu accedir a aquests últims des de fora de la Universitat, disposeu del Servei de Xarxa Privada Virtual.

https://xpv.uab.cat

Xarxa privada virtual UAB

A poc a poc el teletreball s'imposa en les nostres vides. Les distàncies comencen a no ser importants en el nostre dia a dia. Conèixer aquesta eina t'ajudarà en els teus estudis i treball enormement.

Serveis per als alumnes

1

Per ser alumnes de la UAB disposeu de 5 llicències del programari de Microsoft Office 365.

Per aconseguir-ho seguiu les següents instruccions:

https://bit.ly/2RsTy63

Office 365

Amb l'Office 365 Educació, podràs treballar en qualsevol lloc, sincronitzant el treball al núvol de manera simple. El paquet inclou Word, Excel, PowerPoint, OneNote, i Microsoft Teams, etc. No oblidis de provar i utilitzar la suite d'ofimàtica Libreoffice.

2

El Campus Virtual és una plataforma informàtica d’ús docent, que proporciona un entorn virtual d’aprenentatge per donar suport als estudis presencials i vehicular els estudis no presencials.

Per accedir a aquest servei heu d’introduir el vostre codi d’usuari (NIU) i la paraula de pas a l’adreça:

https://cv.uab.cat

Primers passos

Ajuda alumnes

Ajuda professorat

Teams i CV UAB

Saps que l'aplicatiu Teams i el campus virtual estan connectats? El/la professor/a és qui proporciona aquest enllaç, enviant-lo per correu electrònic o bé publicant-lo a l’aula Moodle del CV.

3

Podeu imprimir els vostres treballs des de qualsevol ordinador de les nostres aules, en qualitat d’autoservei, fent clic al següent enllaç:

uniFlowOnline

Més informació sobre el servei: aquí

 

Impressions

Si necessites escanejar algun document, pots fer-lo de manera gratuïta a les impressores situades a la biblioteca de Ciències i Biociències.

Per tal de facilitar el treball aquests dies, hem posat en marxa un servei d’accés remot a les nostres aules.

Amb aquest nou servei, podeu accedir al mateix entorn de software (Windows i Linux) que utilitzeu habitualment, inclòs el programari llicenciat.

L’accés lliure només està disponible al següent horari:

– De Dilluns a Dijous a partir de les 21 h fins a les 7 h de l’endemà

– De Divendres a partir de les 21h fins a les 7 h de Dilluns

Les aules disponibles són les següents:

– Aula PC1D – Windows

– Aula PC4 – Linux

Tutorial d’ús bàsic (fer clic)

L’accés remot a les aules d’informàtica, és un projecte col·laboratiu entre els diferents SID‘s de la nostra universitat i la DTIC .

Vols comunicar una incidència o fer-nos un suggeriment?

Perfecte!, aquí pots!
Dades de contacte

sid.ciencies@uab.cat - 935812030

On som?

Edifici C – Consergeria Nord - Portes C5/063 – C7/027 Campus Bellaterra, Cerdanyola del Vallés - 08193 Barcelona

Segueix-nos!
error: El contingut està protegit, sorry!