SID CIB

Xarxa privada virtual UAB

Objectiu del servei :

Amb aquest servei, el vostre ordinador funcionarà com si estigués ubicat al Campus. Això us permetrà consultar aplicacions restringides només al personal de la UAB, com ara la consulta d'aplicacions digitals o l'accés restringit a membres de la Universitat a determinades publicacions electròniques.

El servei va dirigit a totes aquelles persones que accedeixen remotament a la Universitat per mòdem, ADSL o tecnologies similars i que necessitin disposar dels recursos de les màquines de la UAB.

On som?

Servei d’Informàtica Distribuïda de Ciències i Biociències, Edifici C – Consergeria Nord - Portes C5/063 – C7/027

Campus Bellaterra, Cerdanyola del Vallés - 08193 Barcelona

Plànol ubicació Sid